BIP

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zaproszenie do składania ofert Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), na zadanie pn. andbdquo;Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowieandrdquo;. Zamawiający Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. andbdquo;Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowieandrdquo; dla zakresu robót określonego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). W ramach zadania planuje się wykonanie robót projektowych oraz budowlanych, w związku z czym Wykonawca będzie pełnił: Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji projektowej. Nadzór nad robotami budowlanymi. Uwaga: - Szczegółowy zakres prac, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, został przedstawiony w PFU dla zadania pn. andbdquo;Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowieandrdquo;, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. - Szczegółowy zakres obowiązków określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego. W trakcie realizacji usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zapewni i będzie dysponować następującymi ekspertami, którzy będą nadzorować roboty budowlane w poszczególnych branżach, oraz zapewni, że posiadają oni wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego, najpóźniej przed podpisaniem umowy przedstawi stosowne dokumenty - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 4 - potwierdzające ten fakt w następującym zakresie: Inspektor Nadzoru robót sanitarnych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót sanitarnych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto; Inspektor Nadzoru robót elektrycznych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto; Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Realizacja zadania pn. andbdquo;Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowieandrdquo; została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Opis sposobu obliczania ceny Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto oraz netto i wartość vat za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Rodzaje i opis kryteriów Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny - 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Termin realizacji zamówienia Zamówienie należy wykonać w terminie: 20 miesięcy od podpisania umowy. Termin i sposób składania ofert Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 01.05.2024 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat - pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl. Informacje o formalnościach Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej andbdquo;Rozporządzenieandrdquo;, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Załączniki: Formularz ofertowy. Projekt umowy oraz wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego. Program Funkcjonalno-Użytkowy poprawy efektywności energetycznej budynków na terenie gminy Szydłów. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia

Nabór kandydatów do komisji konkursowej

Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów ogłasza OTWARTY NABÓR KANDYDATÓW - PRZEDSTAWICIELI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH DO SKŁADU KOMISJI KONKURSOWEJ POWOŁYWANEJ DO OPINIOWANIA OFERT NA WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY SZYDŁÓW W 2024 ROKU Każda organizacja pozarządowa oraz każdy z podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie może zgłosić tylko jednego kandydata na członka komisji konkursowej. Kandydaci na członków komisji konkursowej muszą spełnić następujące kryteria: a) reprezentują organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, b) posiadają pisemne upoważnienie do reprezentacji organizacji, o ile nie wynika to z aktualnego wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego, ewidencji lub innego dokumentu potwierdzającego status prawny podmiotu i umocowanie osób go reprezentujących (kserokopie dokumentu należy dołączyć do zgłoszenia); c) są obywatelami Rzeczpospolitej Polskiej i korzystają z pełni praw publicznych. W skład komisji konkursowej Burmistrz powołuje dwóch przedstawicieli organizacji pozarządowych. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży. Zgłoszenie kandydatur do komisji konkursowej należy dokonywać osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy - Sekretariat lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta i Gminy w Szydłowie, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów w zamkniętej kopercie z adnotacją andbdquo;Zgłoszenie kandydata na członka komisji konkursowej 2024andrdquo;. Termin zgłaszania kandydatur upływa z dniem 29 kwietnia 2024 r. O terminowości zgłoszenia decyduje data wpływu zgłoszenia do urzędu. Formularz zgłoszeniowy stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów (-) Andrzej Tuz Zgłoszenie w formacie .pdf Zgłoszenie w formacie .docx Podstawa prawna: Zarządzenie Nr 21/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Szydłów z dn. 22 kwietnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia o otwartym naborze przedstawicieli organizacji pozarządowych do komisji konkursowej powoływanej do opiniowania ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych Gminy Szydłów w 2024 roku.

Pliki

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Szydłów, 09.04.2024 r. Zaproszenie do składania ofert Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), na andbdquo;Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zadanie pn. Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Szydłówandrdquo;. Zamawiający Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn. andbdquo;Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Szydłówandrdquo;, obejmującego opis zadania budowlanego, w którym podane zostanie przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne (zgodnie z definicją PFU zawartą w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych). Zlecane PFU służyć ma do opisu przedmiotu zamówienia pn. andbdquo;Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Szydłówandrdquo;, którego przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Zakres i forma PFU powinny odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454). Obowiązkowe przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie (w ramach przedmiotu zamówienia należy przekazać zamawiającemu dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji). Wykonanie inwentaryzacji oświetlenia podlegającego modernizacji na terenie gminy, w ramach przedmiotu zamówienia, bez dodatkowego wynagrodzenia (dot. tylko obrębu Szydłów m.in. ulic: Kościelna, Rynek, Kazimierza Wielkiego, Szkolna, Władysława Łokietka, Targowa, Staszowska, Kielecka). Zamawiający wymaga, co najmniej czterech, spotkań w siedzibie Zamawiającego w celu omówienia i uzgodnienia zastosowanych w PFU rozwiązań i technologii. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca określi wymagania dotyczące uzyskania, w imieniu Zamawiającego, wszelkich potrzebnych uzgodnień i decyzji dla późniejszego Wykonawcy robót projektowych. W ramach przedmiotu zamówienia należy obliczyć wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych i sporządzić szacunkowe zestawienie kosztów inwestycji pn. andbdquo;Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Szydłówandrdquo;, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458). Składniki kosztów robót budowlanych powinny odpowiadać, co najmniej grupom robót w rozumieniu Wspólnego Słownika Zamówień i obejmować koszty wszystkich robót niezbędnych do wykonania inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, w trakcie trwania umowy, Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia w taki sposób, aby był on zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na dzień odebrania przedmiotu zamówienia, przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania nie mogą wskazywać tylko na jednego konkretnego producenta/dostawcę i nie mogą ograniczać konkurencji. W przypadku konieczności posłużenia się nazwami producentów i konkretnych wyrobów należy stosować dopisek lub równoważne, a także obligatoryjnie określić kryteria oceny równoważności. Wszelkie analizy, obliczenia, badania, które będą niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (PFU), Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia. W ramach wynagrodzenia, za przedmiot zamówienia, Wykonawca pozyska na własny koszt wszelkie materiały niezbędne do jego zrealizowania. Wykonawca przed przystąpieniem do prac, uzyska wytyczne konserwatorskie na potrzeby opracowania przedmiotu zamówienia, a następnie uzyska akceptację opracowania przez Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków. Prace nad dokumentacją należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.). Zakres PFU: Dane podstawowe: Nazwa inwestycji: andbdquo;Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Szydłówandrdquo;. Inwestor: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28 - 225 Szydłów. Lokalizacja inwestycji: województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, obręb Szydłów. Zakres inwestycji: Modernizacja istniejącego oświetlenia, polegająca m. in. na wymianie opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy. Liczba opraw nieenergooszczędnych przeznaczonych do wymiany wynosi ok. 69 sztuk (+/- 5 szt.). Uwaga: Instalowane nowe oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy. Teren, na którym planuje się realizować inwestycje, w całości znajduje się w obszarze obowiązywania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, zgodnie z którym częściowo znajduje się w strefie ochrony ekspozycji zabytkowego zespołu Szydłowa i w strefie ochrony konserwatorskiej. Planowane efekty, uzasadnienie i cel inwestycji: Gmina Szydłów, w ramach inwestycji, planuje modernizację istniejącego na terenie gminy oświetlenia, polegającą m. in. na wymianie opraw nieenergooszczędnych na nowe. Celem zadania jest poprawa efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia znajdującego się na terenie gminy, poprzez redukcję mocy opraw świetlnych, o co najmniej 50 %. Proponowane rozwiązania powinny być oparte na najlepszych dostępnych technologiach, sprawdzonych, zapewniających uzyskanie wymaganych prawem parametrów instalacji oświetleniowych, przy najlepszych stosunkach kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych. Obowiązkiem Wykonawcy jest wskazanie w PFU takich rozwiązań, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot umowy musi odpowiadać także warunkom określonym w: - Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679). Przedmiot umowy należy wykonać w 3 egz. w wersji papierowej i 1 w wersji elektronicznej na płycie CD: - tekst w formacie .doc lub .docx oraz pdf, - rysunki w formacie .dwg i .dxf oraz .pdf, - kosztorys w formacie .ath oraz .pdf. Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym wszelkich zastosowanych w dokumentacji rozwiązań, w tym także konstrukcyjnych, estetycznych i materiałowych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego, osobami sprawującymi nadzór nad inwestycją i wykonawcą robót budowlanych (wsparcie techniczne Zamawiającego) na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, aby osoba/osoby sporządzająca/e dokumentację będącą przedmiotem zamówienia posiadała/y odpowiednie uprawnienia budowlane w myśl obowiązującego prawa budowlanego, dla tego rodzaju przedsięwzięć, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania Zamawiającemu wyjaśnień odnośnie PFU będącego przedmiotem umowy - na etapie przeprowadzania procedury wyboru Wykonawcy zadania inwestycyjnego, tzn. udzielania odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych złożeniem oferty w postępowaniu, a dotyczących PFU oraz zawartych w nim rozwiązań, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich przekazania chyba, że niezbędne będzie szybsze udzielenie odpowiedzi (w czasie wskazanym przez Zamawiającego), przy czym czas na udzielenie odpowiedzi w takim przypadku nie może być dłuższy niż 24 godziny. Opis sposobu obliczania ceny Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto, netto oraz wartość podatku vat, za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym. Rodzaje i opis kryteriów Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1 kryterium: cena - 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Termin realizacji zamówienia Zamówienie należy wykonać w terminie: 3 miesiące od podpisania umowy. Etap I - do 2 miesięcy od podpisania umowy. Etap II - do 3 miesięcy od podpisania umowy. Etap I - Wykonawca przekaże Zamawiającemu, do wstępnej weryfikacji, kompletne opracowanie (przygotowane zgodnie z pkt II Zaproszenia do składania ofert). Zamawiający w terminie 10 dni od przekazania dokumentacji, przekaże Wykonawcy uwagi do przekazanej dokumentacji. Wykonawca w ramach terminu 2 miesięcy musi uwzględnić również czas na ewentualne złożenie uwag przez Zamawiającego. Etap II - Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny przedmiot zamówienia (opracowanie uwzględniające uwagi Zamawiającego). Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od jego przekazania. Termin i sposób składania ofert. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.04.2024 r., w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat - pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl, w języku polskim, dopuszczalne formaty plików: pdf, jpg. Informacje o formalnościach Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej andbdquo;Rozporządzenieandrdquo;, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Załączniki: Formularz ofertowy. Projekt umowy.

Strony