KOMUNIKAT PRZEWODNICZĄCEJ RADY MIEJSKIEJ W SZYDŁOWIE
z dnia 18 czerwca 2025 r.
Komunikat Przewodniczącej Rady Miejskiej w Szydłowie dotyczący zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy za 2024 r.
W związku z ustaleniem na dzień 26 czerwca 2025 r. terminu sesji Rady Miejskiej w Szydłowie, na której będzie rozpatrywany Raport o stanie gminy za 2024 r., informuję, że mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy, musi złożyć – najpóźniej
do dnia 25 czerwca 2025 r. (środa)
do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Szydłowie pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie.
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącą Rady Miejskiej zgłoszenia.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Szydłów do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy będą przyjmowane w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, w godzinach od 7:30 do 15:15.
Wzór zgłoszenia do udziału w debacie dostępny jest na stronie internetowej Urzędu oraz w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2.