Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Księgowość. Nabór na stanowisko pracy Szydłów

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZYDŁÓW
z dnia 19 sierpnia 2024 r.
o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta i Gminy w Szydłowie

  1. Nazwa stanowiska pracy

„Stanowisko ds. ewidencji ludności, działalności gospodarczej, spraw wojskowych i informatyki”

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. Posiadanie wykształcenia wyższego,
  5. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków: m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ewidencji ludności, o ochronie danych osobowych, prawa miejscowego oraz ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów z zakresu CIDG.
  6. Nieposzlakowana opinia,
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
  2. znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem,
    instalowania, konfigurowania i serwisowania stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows,
  3. administrowanie sieciami komputerowymi oraz systemu Windows Server;
  4. bardzo dobra znajomość obsługi i serwisu sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, umiejętność ich instalacji i konfiguracji;
  5. znajomość i doświadczenie w pracy z macierzami dyskowymi;
  6. min. 2-letni staż pracy,
  7. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w
    zespole;
  8. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
  9. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności;
  10. Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także
    w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność,
  11. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
  1. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

W zakresie informatyki:

  1. Wdrażanie nowych systemów, programów informatycznych oraz występowanie z wnioskami o ich usprawnienie,
  2. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych,
  3. Bieżąca naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
  4. Dokonywanie zakupu sprzętu komputerowego i części do rozbudowy sieci teleinformatycznej zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych,
  5. Prowadzenie rejestru wydanych materiałów,
  6. Prowadzenie rejestru zawartych umów oprogramowania, stosowanych systemów i programów,
  7. Prowadzenie rejestru licencji oprogramowania,
  8. Ewidencja baz danych oraz ich zabezpieczenie w systemie informatycznym,
  9. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczenie baz danych na nośnikach informatycznych,
  10. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.
  11. Przeprowadzanie bieżących aktualizacji, pomoc i szkolenia w funkcjonowaniu programów.
  12. Obsługa informatyczna podczas wyborów.
  13. Ustalanie uprawnień dostępu do danych zawartych w bazach komputerowych, zakup, wdrażanie i eksploatacja zewnętrznych baz danych,
  14. Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu z zakresu obsługi komputera w przypadku nowo wdrażanych spraw informatycznych (według potrzeb),
  15. Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego w Urzędzie Gminy,
  16. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz dokonywanie inwentaryzacji i wycofywania z użytku zużytego sprzętu komputerowego,
  17. Nadzór informatyczny nad elektronicznym obiegiem dokumentów oraz jego wdrażaniem,
  18. Obsługa informatyczna Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
  19. Prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej,
  20. Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Gminy,
  21. Prowadzenie i aktualizacja elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego,
  22. Wdrażanie i utrzymywanie podpisu elektronicznego,
  23. Przygotowanie i publikacja dokumentów w wersji XML oraz bieżące zamieszczanie ich w formie elektronicznego zbioru aktów prawa miejscowego na stronie internetowej urzędu,
  24. Opracowywanie i prezentowanie w formie multimedialnej, prognoz, analiz, ocen oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw przez Urząd,
  25. Koordynowanie prac z operatorami telefonii stacjonarnej i komórkowej, analiza zawieranych umów itp.,
  26. Wykonywanie zadań w zakresie cyberbezpieczeństwa,
  27. Pełnienie funkcji administratora systemów informatycznych,
  28. Obsługa sesji rady gminy i koordynacja działań w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej transmisji z obrad rady gminy.
  29. Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi gminy.

W zakresie ewidencji ludności:

  1. Prowadzenie i aktualizowanie rejestru PESEL oraz rejestru mieszkańców, 
  2. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich oraz wydawanie potwierdzeń o dokonanych czynnościach,
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych,
  4. Udostępnianie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji utworzonych zadań dla podmiotów wymienionych w art. 46 ustawy o ewidencji ludności,
  5. Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności.
  6. Występowanie o nadanie numeru PESEL na podstawie odrębnych przepisów,
  7. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych:
    – zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
    – od cudzoziemców oraz obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin,
  8. Współpraca z urzędnikiem wyborczym podczas przeprowadzonych na terenie Gminy wyborów Samorządowych, do Sejmu i Senatu, do Parlamentu Europejskiego, na Prezydenta RP oraz referendach,
  9. Prowadzenie stałego rejestru wyborców,
  10. Przygotowywanie spisów wyborców,
  11. Prowadzenie spraw związanych z wyborami.

W zakresie działalności gospodarczej:

  1. Obsługa wniosków CEIDG:
    – wpis o CEIDG, zmiany wpisów, wykreślenia, zawieszenia, wznowienia,
  2. Przyjmowanie, weryfikacja i przekształcanie wniosków na formę dokumentu elektronicznego i przesyłanie do CEIDG prowadzonego w systemie teleinformatycznym przez Ministra właściwego do spraw gospodarki,
  3. Obsługa spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych:
    – przyjmowanie i rozpatrywanie oraz wydawanie zezwoleń stałych oraz jednorazowych na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
    – wydawanie decyzji o wygaśnięciu lub cofnięciu zezwolenia już wydanego,
    – prowadzenie spraw dotyczących obowiązku składania oświadczeń o wartości sprzedaży alkoholu,
    – weryfikacja opłat za korzystanie z zezwoleń w danym roku,
  4. prowadzenie ewidencji pól biwakowych oraz ewidencji innych obiektów nie będących obiektami hotelarskimi, w których są świadczone usługi hotelarskie (agroturystyka).

W zakresie spraw wojskowych:

  1. Przygotowywanie i prowadzenie kwalifikacji wojskowej,
  2. Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem ewidencji osób na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej,
  3. Przygotowywanie dokumentacji i wydawanie decyzji oraz przyznawanie świadczeń pieniężnych żołnierzom z rezerwy z tytułu odbycia ćwiczeń wojskowych,
  4. Współdziałanie z organami wojskowymi,
  5. Prowadzenie czynności wyjaśniających wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej (niestawienie się na kwalifikację wojskową).
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  9. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  10. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Rodzaj pracy: praca umysłowa.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Czas pracy: stałe godziny pracy od 730 do 1530, tylko w czwartek od 830 do 1630.
  4. Wynagrodzenie: stałe.
  5. Rozpoczęcie wykonywanej pracy: wrzesień 2024 r.
  6. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  1. Inne informacje
  1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście w Urzędzie w pokoju nr 16, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
  4. Informacja wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2 w Szydłowie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w m-cu VII 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 r. do godz. 1530 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2

28-225 Szydłów

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Stanowisko ds. ewidencji ludności, działalności gospodarczej, spraw wojskowych i informatyki”.

Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów
(-) Andrzej Tuz

Dostępność