W tym roku na terenie Gminy Szydłów usunięto rekordowe 550 ton wyrobów zawierających azbest.
Gmina Szydłów zrealizowała zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłów w 2023 r.” W ramach zadania odebrano i zutylizowano 550 ton wyrobów zawierających azbest. To rekordowa ilość odpadów zawierających azbest, jaką odebrano na terenie Gminy Szydłów w ciągu roku.
Łączny koszt zadania to: 181.385,69 zł.
Całość zadania została sfinansowania przez WFOŚiGW w Kielcach (50%) i NFOŚiGW w Warszawie (50%).
![Logotypy Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach](https://www.szydlow.pl/wp-content/uploads/2023/03/mkis-nfosigw-wfosigw-1024x116.png)