Informacja o XVII sesji Rady Miejskiej

Widok na Szydłów z lotu ptaka z herbem i napisem Sesja Rady Miejskiej w Szydłowie

Na podstawie § 18 ust. 2 pkt 3 Statutu Miasta i Gminy Szydłów, na dzień 26 czerwca 2025 r. (czwartek) zwołuję XVII sesję Rady Miejskiej w Szydłowie, która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Szydłów. Początek obrad sesji o godz. 10:30.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji RM.
  4. Zapytania i interpelacje radnych.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Szydłów z prac w okresie między sesjami RM.
  6. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Szydłów za rok 2024. Debata.
    • Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Szydłów wotum zaufania – projekt Nr XVII/92/2025.
  7. Rozpatrzenie projektów oraz podjęcie uchwał w sprawach:
    • zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Szydłów za 2024 rok – projekt Nr XVII/93/2025,
    • udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Szydłów z tytułu wykonania budżetu Gminy Szydłów za 2024 rok – projekt Nr XVII/94/2025,
    • zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłów na lata 2025–2035 – projekt Nr XVII/95/2025,
    • zmian w budżecie Gminy Szydłów na 2025 rok – projekt Nr XVII/96/2025,
    • oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szydłowie za 2024 rok – projekt Nr XVII/97/2025.
  8. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
  9. Wolne wnioski i informacje.
  10. Zamknięcie obrad.

Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Szydłowie
(-) Katarzyna Skuza

image_print

Dostępność